Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały (trwający od 2 do kilku miesięcy)  i czasochłonny proces, którego celem jest uzyskanie przez naszą stronę WWW optymalnie jak najwyższej pozycji  w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej  Google, na zadane przez Użytkownika (potencjalnego klienta) zapytanie (tzw. frazę kluczową).

Chodzi o to, by po wpisaniu przez niego (potencjalnego klienta) frazy kluczowej w wyszukiwarce Google, ta zwróciła wynik wyszukiwania, w którym nasza strona pojawi się jak najwcześniej (najwyżej) w hierarchii  - wyniki te układają się wg tzw. rankingu stron Google.

Uważa  się że jeśli na zadane wyszukiwarce zapytanie (frazę) nasza strona pojawi się na miejscu:

  • Od 1 do 3 -  wynik rewelacyjny i daje nam prawie pewność że klient wejdzie na naszą stronę;
  • Od  4 do 5 - wynik świetny;
  • Od 6 do 10 – wynik bardzo dobry;
  • Od 11 d0 20 (druga strona) – wynik dobry;
  • Od 21 do 30 (trzecia strona) – wynik przeciętny.

 

Co wykonujemy w ramach usługi pozycjonowania?

Jak wspomniano, pozycjonowanie jest to długotrwały i czasochłonny  proces, ponieważ firma pozycjonująca musi wykonać szereg czynności, do których zaliczamy m.in.:

  • Optymalizacja strony  - aby móc rozpocząć pozycjonowanie strony, musi ona  być odpowiednio zbudowana, posiadać odpowiednią strukturę (zawierać tytuł strony, skrócony opis, nagłówki i teksty itp.).  Jeśli strona była wykonywana przez naszą firmę to zapewne posiada te elementy, jednak aby strona zaczęła się pozycjonować pod konkretną frazę kluczową muszą one zostać odpowiednio wypełnione, dla każdej zakładki z osobna. Ponieważ większość  tych elementów nie jest widoczna dla człowieka odwiedzającego naszą stronę,  nazywane jest to optymalizacją strony pod kątem robotów wyszukiwarek. Zoptymalizujemy Twoją stronę, by była przyjazna dla robotów wyszukiwarek.
  • Optymalizacja treści – treść strony uważana jest za najważniejszy czynnik, wpływający na ranking stron www w Google. Treść musi oferować Internaucie to, co chwilę wcześniej wpisał w wyszukiwarce. Do prawidłowego pozycjonowania nie wystarczą treści napisane przez właściciela strony typu:  „zajmujemy się tym…”, „sprzedajemy to…”,, „nasza firma znajduje się tu…”.  Zadbamy o to by tekst na stronie był odpowiednio zbudowany - powinien być kontynuacją tytułu strony, jej opisu skróconego i nagłówków.  Ponadto powinien zawierać słowa kluczowe o odpowiednim zagęszczeniu (ok. 2 frazy na 100 słów). Jeśli tekst zawiera zdjęcia, to powinny one być odpowiednio opisane (ukryty opis dla robotów wyszukiwarek).
  • Linkowanie wewnętrzne – na naszej stronie prócz tekstów muszą znaleźć się linki, dzięki którym klienci z łatwością dotrą do interesujących ich informacji. Te linki to nie tylko menu w górnej lub bocznej części strony, ale również linki i odnośniki w postaci obrazków w treści strony. Ważne jest, aby  zachować zasadę 3 kliknięć tzn. aby Użytkownik dotarł do interesującej go treści  za pomocą max. 3 kliknięć. Istotnym jest, aby ważne strony nie były linkowane tekstem typ: „czytaj więcej”, ale konkretną frazą. Nasza firma zadba o prawidłowe linkowanie wewnętrzne,  które ułatwia przeglądanie strony nie tylko użytkownikowi, ale także robotom wyszukiwarek.
  • Linki z innych stron - im więcej popularnych i akceptowalnych przez Google stron www zawiera linki do naszej strony, tym jest ona istotniejsza dla robotów wyszukiwarek.

Cennik pozycjonowania

Pozycja strony
wyszukiwanie organiczne (bez reklam)
Cena za 1 frazę kluczową
Strona bez administracji Strona z administracją
1 - 3 60,00 zł / msc 51,00 zł / msc
4 - 5 30,00 zł / msc 25,00 zł / msc
6 - 10 18,00 zł / msc 15,00 zł / msc
11 - 20 6,00 zł / msc 5,00 zł / msc

Zapwne zadajesz sobie pytanie skąd będę wiedział, na której pozycji znajduje się moja strona w danym czasie. Posiadamy autorskie narzędzie do monitorowania pozycji Twojej strony w Google na zadaną frazę i robimy to codziennie o losowo wybranej porze.

Aby sprawdzić działanie tego narzędzie zapraszamy do wypróbowania go na stronie: https://www.pozycja.webbeskid.eu